Kaya Homemade~~ - I luv evrything about ..... I luv evrything about .....: Kaya Homemade~~

Kaya Homemade~~

Nik Nurehan | Monday, August 11, 2008 | 6 Komen

Bahan : Telo itik (5biji), gula, daun pandan, halia, santan & Pwarna kuning telor ;)

6 comments:

  1. wah pandai la ko dik..guna telur itik ek..

    ReplyDelete
  2. yeap! itu lah rahsianya. kalau guna telor aym mmg x best n x jadi mana. ;)

    ReplyDelete
  3. ~ lor, kena guna telur itik? tapi, telur itik mmg best kan? ramai org tak lalu makan if dgr nama itik. naper ntah... pada i, itik sangat best.... tak sabar nak tunggu raya. nak wat rendang itik la. :P ~

    ReplyDelete
  4. mizza : owh kalau buat kaya mmg org guna telo itik, sbbnya ia mudah pekat n colournya lebeh chantek!!!! Rasa pum mukin ada sdikit perbezaan jgk la. kalau kedai2 jual kaya mmg org guna telo itik lah. keke ;)
    wah mizza rendanh itik..?? hahaha. sbenarnya an x mkn itik. tapi x tahu la kut2 mizza bg ke an tu buat an slera nk mkn! kekeke

    ReplyDelete
  5. ~ an, bukan i yg masak la. my mum la yg jadik tukang masak. nak ker? nanti maih la datang umah. hari raya ke-2. tak jauh pun, kat Jerteh. ;) ~

    ReplyDelete
  6. lor.ingat kan mizza yang masak. kalau mizza, insyaALLAH akan ku pergi walau jauh ke jerteh itu. hehe

    ReplyDelete

I luv evrything about ..... © . Designed by MaisarahSidi.com