Ampun~~ - I luv evrything about ..... I luv evrything about .....: Ampun~~

16 October 2008

Ampun~~

Nik Nurehan | Thursday, October 16, 2008 | 4 Komen




Kami di Tesco. Huish sempat la candid picture my parents. Ahahaha.. yang manyak pum di bahagian beras. Naper yerpp?? Yo las, bahagian beras jerk lenggan tnpa custemer lain. Sbb itu lah me curik2 amik depa dua ni. Ahaaakak. Ampun ya incik & puan..

(Kalau ler parents saya tahu ni, mmg udh kena dah) hahaha.. Syuhhh amik diam2 yerk~~ x pasal2 kena bebelan dr dia rang. maklum saja msing2 malu dgn incik camera ;) hehe.

Agak2 nya apa lah yang dia rang bualkan ya..? Ya pasti kami x beli beras pum~
Sajerk2 cuci mata... Apa salahnyer tgk dr segi harga n kualitinya. kan,kan..?

*bayangkan satu masa dulu, beras sukar dibeli tapi hari ni nahhh belambak2~~

Related Posts

4 comments:

  1. skrg harga beras dah turun ek..

    ReplyDelete
  2. Yeap. Sudah turun kak. x mcm ari tu lg :)

    ReplyDelete
  3. ~ my parents suka beli beras siam. best katanya.. ~

    ReplyDelete
  4. beras taj mahal ada kat situ tak dik??susah nak dpt la sekang..

    ReplyDelete

Popular Posts

I luv evrything about ..... © . Designed by MaisarahSidi.com