6/1/10 - 7/1/10 - I luv evrything about ..... I luv evrything about .....: 6/1/10 - 7/1/10
Dewan Perdana Felda

Dewan Perdana Felda

Locations : Dewan Felda
Date: 21hb June 2010
Wedding Nik Ain & Wan Afzal
Sayang "Mak"

Sayang "Mak"

Nik Rosnah Binti Nik Hussain
2 July 1951

Saya sayang Mak saya ;)
Anda? pasti sayang mereka jgk kan! :)
Semua org sayangkan Ibu & bapa.
Spt mana sayerp jgk :)

Ya Allah! Ampunilah bagiku segala dosaku dan juga dosa dua ibu bapaku dan kasihanilah mereka keduanya sebagaimana mereka memelihara dan mendidikku di masa kecil.
Kate Moss!!

Kate Moss!!

Thanks to Kak Yin sbb bg perfume dari Kate Moss neh.
Pelbagai jenis koleksi perfume yang an dapat dari Kak Yin neh.
Sblm2 ni J/lo dah tu Paris Hilton.
Sikalang Kate Moss lak.. Wwweeee sukanya ;)

Trima Kaseh Kak Yin, next time boleh la bagi lagik. kekekke
Wahhh x maluu tu :P
Miss You :P

Miss You :P

Dear Khairi,
I miss you. All day I think of you. When I wake up you are the first thing on my mind. I fall asleep thinking of you.
Counting the seconds until i see ur smiling face again...wow that's alot of seconds :( i just want u to hurry up and be beside me :)
From, Ann.

* sudah sminggu lebeh kita tidak ketemuk kan. Gara2 sayerp ke kl, sayerp tpaksa meninggalkan si dia slama sminggu. adesh!! tpaksa tu ;) kekekee.
That's ok sayang, next time kita pegi sesama yerk....insyaALLAH.

* x saba tunggu this weekends. yeay! mau detim2 sama dia. Kalau ikutkan nk jerk jumpa bila sayerp smpai di kb. tapi disbbkan keje yang manyak tpaksa ditangguhkan dulu. ok! ok!
Sayang ni paham :)

Salam & Hye Ladies!

Salam & Hye Ladies!

Hi fabulous shoppers,
Http://www.an-wardrobe.blogspot.com
an-wardrobe

I'm leaving...on a jet plane, haha.
I'm taking a week holiday trip.
I'll be away from 20th May till 27th May,
so any biz transactions will only be resumed after that ya!!!!

Pls be informed , we wont be able to post your items on these date , thousand appologize!

If you need to contact me or to place any orders kindly send email to an.wardrobe@gmail.com

Happy Father's Day!

Happy Father's Day!

Happy Fathers Day Pictures, Images and Photos
To Nik Hassani Nik Mohamad, Slamat Hari Bapa!! An sayangg Ayoh! MmUaxxsh! &
buat semua yang bergelar bapak, ayah, dady, abah, ... Selamat hari Bapa kepada semua ayah dan bakal ayah diluar sana jgk.

Ramai orang dok sambut dan ingat HARI IBU. Macam-macam sambutan dan anugerah depa pi buat. Memang meriah sungguh, bangga betui wanita-wanita yang bergelar ibu. Tapi kalian jangan lupa juga, HARI BAPA. Ada orang kisah dan ada yang tak kisah sangat pun. Kekadang tu terasa la jugak, macamlah bapa ni tak banyak sumbangan atau agaknya pasai peribahasa setakat sebut BAPAK BOREK, ANAK RINTIK berbanding tentang ibu, SYURGA DI BAWAH TAPAK KAKI IBU.

Live long. Laugh hard. Love Forever!

Live long. Laugh hard. Love Forever!

words can't explain the way i feel about u!!! I LOVE U WITH ALL MY HEART!!!
always have always will!!
don't ever change who you are, i've never loved anyone like i love you
Menu di SRecipe's Tesco!

Menu di SRecipe's Tesco!

Hoby!

Hoby!

Saya suka bgamba!! Suka sgt!! ;)
Yang! pat la ambik gamba sayang neh. Klik! Klik!
Kekadang tu tanpa di suruh pun. Incik Kerie tsangat2 paham apa yang sayerp mahukan!
Thanks sayang! :) Love you!
I luv evrything about ..... © . Designed by MaisarahSidi.com