Luahan seorang isteri ;P - I luv evrything about ..... I luv evrything about .....: Luahan seorang isteri ;P

Luahan seorang isteri ;P

Nik Nurehan | Saturday, July 30, 2011 | 0 Komen
Assalamualaikum.
Incik suami sedang nyeyak ketiduran di dalam bilik.
Sedangkan saya? keseorangan, kebosanan di ruang tamu. huwaaaaaaa..
Nati joi incik suami, mata ku tidak mgantuk lorr.
Puas dah baring, pusing sana sini tetap jgk mata ni tak tidur tau.
Apa la yang nk dibuat yerk. Bosan neh!
Nak layan tv, x de citer besh. Huwaaa...
Ada sesiapa mau memberi cadangan atau menemani saya..?
Trasa nk ke mall pun ada tau.
Trasa mau shopping2 shj..Heeeee..

Tapi duet agak terhad, ada tu ada tak kan krn menda x penting kita nk beli kan.
Itu namanya mengikut nafsu.
X pasal2 saya menjadi borosss x tentu pasal.
Pantang ke mall, ada jerk bkenan. mahukan! Heeeeeeee spt mana anda jgk kan ;P

Ok lah, Bye Bye!

No comments:

Post a Comment

I luv evrything about ..... © . Designed by MaisarahSidi.com