Ketupat lemak manis, ada isi sambal daging. - I luv evrything about ..... I luv evrything about .....: Ketupat lemak manis, ada isi sambal daging.

Ketupat lemak manis, ada isi sambal daging.

Nik Nurehan | Thursday, September 08, 2011 | 4 Komen

I think it is a universal common characteristic among humans: eating. The only the difference is some live to eat, while others eat to live. Whatever the reasons are I’m pretty sure you have you own preference to satisfy your taste buds.


Ketupat di Kelantannya ni rasanya manis. So.. diorang tak makan dengan rendang dah. Makan cam tu jer.

Yang uniknya.. ada antara ketupat ni disumbat bersama serunding dalam balutannya. Ada jugak yang di campur dengan kacang


p/s: satu lagi hidangan wajib kat Kelantan masa raya ialah Tapai pulut....
* My umi dengan rajinnya menerima tempahan smanyak 1000bj ketupat spena raya. Nsib ler anaknya, si ina sgt berbakat utk membuatnya. heeeeeee... Ginilah sekitar ruang tamu yang dipenuhi dgn daun palas. hehehe... ;P
* Me? heeee x reti la ok, x kreatif menda2 mcm ni. Sory! Nk myibuk2 di situ boleh nk Ann tolong jawabnya tsenyum malu, tidakk!!! kekeke...


4 comments:

  1. Oooo yg tu uma Kerie ye Ann...
    Kat Jb pun ada juga, panggil ketupat palas, lin suka yg kosong xde inti, sedapppp....

    sedap mkn dgn rendang kering :)

    ReplyDelete
  2. an lebih suka tanpa inti gak. umi dia wt dua2 jenis. keke.

    ReplyDelete
  3. It's intersting to see such a post really i'like it.
    LuxuryPix is Boulder Colorado’s local premiere real
    estate virtual tour provider, supplying image based marketing solutions to make your business soar above the competition.
    Virtual House Tour

    ReplyDelete
  4. Now I am ready to do my breakfast, afterward having my breakfast
    coming yet again to read other news.

    Feel free to visit my web page :: http://socialmediatric.com/link/11906

    ReplyDelete

I luv evrything about ..... © . Designed by MaisarahSidi.com