Bencinya ada parut di pp neh!! - I luv evrything about ..... I luv evrything about .....: Bencinya ada parut di pp neh!!

01 November 2011

Bencinya ada parut di pp neh!!

Nik Nurehan | Tuesday, November 01, 2011 | 5 Komen
Benci betul dgn kulit muka sekarang ni lebih2 lg di pipi okeh. Ann x perasan pulak sama ada ianya bejerawat ataupun disbbkan tkena minyak panas ari tu. Skg ni mula menjadi parut. yg peliknya bkn nya parut biasa tapi berbiji. huwaaaaaaaaaa... Mcm mana la nk ilangkan nya. Rasa x confident dh memakai safi rania gold neh. sobsob.!



* Nk try beli bio oil la. agak2 menjadi ka? :( alang2 sapu di pp nanti boleh la sapu di perut neh. Heeeee perut pun smakin membesar ;P

5 comments:

  1. Ann sama le dgn Lin, parut jerawat Lin kat dagu..hrtu besar tumbuh di dagu, so asyik duk picit2 aje..huhu last jd parut..
    tp Lin sapu Bio-Oil..dah semakin pudar :)
    Rania Lin masih pakai, sangat serasi...Ann guna serum dia x?

    ReplyDelete
  2. pakai serum. an x puas hati sbb x leh ilangkan parut neh. muahahaha..

    nati nk g beli bio oil lah! benci sgt dh tgk parut gini!!

    ReplyDelete
  3. salam ann,

    kalau nak hilangkan parut, cuba amalkan shaklee ESP .. in fact sangat bagus utk ibu pegnant.. ibu dan anak dpt khasiat. ;)

    ReplyDelete
  4. minum2 x brapa nk rajin. jejarang skg ni minum anlene. hehe

    ReplyDelete
  5. Bio Oil pun ok Ann...Naz yg guna bio oil tu..hehehe

    ReplyDelete

Popular Posts

I luv evrything about ..... © . Designed by MaisarahSidi.com