Coming back again 2019! - I luv evrything about ..... I luv evrything about .....: Coming back again 2019!

28 January 2019

Coming back again 2019!

Nik Nurehan | Monday, January 28, 2019 | 0 Komen
Ann is coming back again!

Hahahaa.... Setelah sekian lama, bakal muncul kembali. on tak on?? Banyak benda telah dilalui, mahal sangat pengalaman yang dimiliki sehinggakan ada nya perkara-perkara tidak dapat dikongsi bagi bacaan umum.

Badan mengembang tak kuncup kuncup. Masih maintain dengan Anak 3 orang yang tak bertambah tambah dan miliki seorang suami yang agak kacak! Dengan kos sara hidup yang tinggi ini bukannya menolak tapi belum ada rezeki untuk tambahkan zuriat seterusnya. Tapi alhamdullilah miliki ketiga tiga anak yang cukup sempurna.

Banyak dah yang ann ketinggalan dari segi penulisan dan agak kekok untuk mengubah ia menjadi lebih menarik. Maklum sajalah lama dah ann tinggalkan blogspot yang penuh dengan memori memori indah, suka duka kehidupan yang belaku beberapa tahun yg lepas.

Kira azam 2019 yang agak lewat ni, hujung january dah pun! haha. Semoga ann mampu membuat beberapa post ataupun sekurangnya satu post sehari. Give mama space yer sayang sayang. Padahal masa belambak aje, tapi x gunakan masa sebaik mungkin. haha. 

Semua kita mempunyai bilangan masa yang sama, namun cara kita menguruskan atau memanfaatkan itu berbeza. Ada yang cukup , ada tak.

MASA TAK PERNAH CUKUP!

Biasa tak dengar alasan "saya tak cukup masa nak buat benda tu.." ?

Haaa? Anda yg biasa cakap macam tu?
OK ann juga setuju dengan, ann pun tak cukup @ bahasa yang lebih sedap

" ANN TAK ADA MASA! "

There is NEVER enough time to do everything, but there is ALWAYS ENOUGH time to do most IMPORTANT thing!
MASA MEMANG TAK PERNAH CUKUP UNTUK KITA BUAT SEMUA PERKARA.
Betul kan,kan.. MENGEJAR ATAU TERKEJAR-KEJAR.
Last last kita tertekan dan mula menyalahkan kerja yang kononnya bertimbun.

Apa pun semoga kita sama sama dapat mendahulukan apa yang perlu kita selesaikan dan moga moga kita masih sempat melakukan hal hal seterusnya dengan lancar. insyALLAH.
.





No comments:

Post a Comment

I luv evrything about ..... © . Designed by MaisarahSidi.com