Penjual Apam Balik PENIPU!! Viralkan.. - I luv evrything about ..... I luv evrything about .....: Penjual Apam Balik PENIPU!! Viralkan..

22 September 2019

Penjual Apam Balik PENIPU!! Viralkan..

Nik Nurehan | Sunday, September 22, 2019 | 0 Komen
Lemak ❤️ Rangup ❤️ Manis

*Bagi Mama Ann, bila dah makan apam balik Seri Menanti takkan nak beli apam balik yang lain dah. Confirm tak nak curang deh. Terlalu sedapppp tokleh nak explain macam mana. Memang A lah apam balik dari orang lain. MasyaALLAH, memang lemak, lembut &  jagung pun tak kedekut. Mungkin juga lah salah satu sebab kenap apam balik ni sedap kerana dia letak “NESTUM”. Hehe.
Anda anda semua yang berada sekitar Kota Bharu boleh dapatkan Apam Balik Seri Menanti dihadapan Kolej Jururawat Kota Bharu. Kedainya besebelahan dengan penjual minuman tin, makanan segera & surat khabar. Wajib Cuba Beli!!!!!!!!!!!
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️



Instagram : 


Assalamualaikum

Ramai yg tnya knapa apam balik kami (ABSM) hrga berbeza²..cawangn tu 2 keping RM1.00,cawangan ni 3 keping RM2.00,cawangan situ 5 keping RM3.00...ini sebabnya:

1. Tujuan dan misi kami yg utama ialah utk mngembalikan makanan tradisional kita org melayu yg skrg diubah bg memastikan ianya sesuai dimakan semua lapisan umur
2. Fokus utama kami ialah membantu anak melayu terutamanya golongan muda utk menceburi bidang bisnes sekaligus berusaha utk mngubah taraf hidup
3. Setiap cawangan apam balik kami harus mengikut harga market/pasaran sekeliling..kami bkn brniat utk bersaing dan menjatuhkan bisnes orang lain,jd kami ikut hrga skeliling
4. Mungkin setiap kawasan mndapat harga bahan yg berbeza²
5. Sesetengah cawangan kami berniaga di atas tapak yg disewa..dsebabkan itu hrga brbeza
6. Semua cawangan apam balik kami telah ditetapkan oleh HQ sendiri dlm hal berkaitan hrga..jd tiada isu agen kami menaikkan harga sesuka hati

Harap menjawab kekeliruan..terima kasih terus menyokong kami ABSM
#alhamdulillah 
#apambalikserimenantikelantan

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

I luv evrything about ..... © . Designed by MaisarahSidi.com